31 maj 2013

Współpraca z firmą Wrigley


Rozpoczęłam współpracę z firmą Wrigley. Byłam bardzo miło zaskoczona tym, że już po paru mailach przysłano mi pudełeczko wypchane różnymi smakami gum orbit. Natychmiast po zrobieniu zdjęć rzuciłam się na truskawkowe gumy, czyli jedne z moich ulubionych. 
Moim celem jest sprawdzenie, czy naprawdę rzucie gumy po posiłku (lub deserze) ma większy sens. O moich spostrzeżeniach poinformuję Was po jakimś czasie. 
No więc do żucia !    

Edycja: Trochę mi to zajęło, ale mogę już śmiało potwierdzić fakt, że gumy doskonale niwelują nieprzyjemny zapach po spożytym posiłku. Warto czasem porzuć swój ulubiony smak dla lepszego efektu dbania o zęby, ale również dla dobrego smaku w ustach :D 
  

Pozdrawiam,
Zosia

/*Wpis zawiera lokowanie produktu*/

1 komentarz:

  1. świetne , tez chętnie współpracowałabym z ta firma . ;)
    zapraszam do siebie : http://domi-and-domi1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Chcesz zostawić na blogu jakiś ślad po sobie ? Możesz to zrobić, na przykład za pomocą komentarza. Twoje słowo jest dla mnie ważne i zazwyczaj bardzo motywujące ;)
Z góry Ci dziękuję.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...